Organsko povrce

« Zašto da nas truju! | Main | Industrija organske hrane nastavlja da doživljava procvat u SAD i Evropi »

Marketing organskih proizvoda
2008/12/20,17:36

Posrednici u prometu organskih poljoprivrednih proizvoda imaju često  presudan značaj za uključenje nekog proizvođača u organski pokret.  Prvo pitanje koje postavljaju organski poljoprivredni proizvođači je: kako ću prodati svoje proizvode? U zavisnosti od odgovora na ovo pitanje donosi se konačna odluka.

Promocija - Završni instrument marketing miksa je po pravilu promocija, što nikako ne govori o njenom najmanjem značaju. Potrošači moraju znati za vaš proizvod ukoliko želite da ga kupe. Načini na koje ćete tu informaciju poslati do potrošača su različiti ali i za organske poljoprivredene proizvode su istovetni kao i za ostale proizvode iz kategorije potrošnih dobara. Kod nas konkretno, najviše se koristi privredna propaganda u skromnom obimu. Najčešće je reč o štampanim propagandnim materijalima koji se dele posetiocima sajmova ili nekih posebnih manifestacija. Pored nastupa proizvođača na sajmovima po svom značaju se ističu degustacije proizvoda kao vid unapređenja prodaje.

Značaj degustacije je u tome da razuveri potrošače da je lošiji ukus namirnica organskog porekla. On je drugačiji, to je tačno, s tim da jabuka ima zaista ukus jabuke a šargarepa zaista ukus šargarepe. Pitanje je da li smo svi mi možda već zaboravili, kakav je stvarno njihov ukus?

Komentari

Comment Icon

Sta vredi i sve ovo da znamo kada nam je takva organska hrana izuzetno skupa i vecina stanovnistva ne moze da si priusti!

Posted by: Marko Cvijajanovic at 2009/01/07, 16:16
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS Powered by LifeType and blog.co.yu