« Zašto da nas truju! | Main | Industrija organske hrane nastavlja da doživljava procvat u SAD i Evropi »
Posrednici u prometu organskih poljoprivrednih
proizvoda imaju često presudan značaj za uključenje nekog proizvođača u
organski pokret. Prvo pitanje koje postavljaju organski poljoprivredni
proizvođači je: kako ću prodati svoje proizvode? U zavisnosti od
odgovora na ovo pitanje donosi se konačna odluka.
Promocija - Završni instrument marketing miksa je po pravilu promocija, što nikako ne govori o njenom najmanjem značaju. Potrošači moraju znati za vaš proizvod ukoliko želite da ga kupe. Načini na koje ćete tu informaciju poslati do potrošača su različiti ali i za organske poljoprivredene proizvode su istovetni kao i za ostale proizvode iz kategorije potrošnih dobara. Kod nas konkretno, najviše se koristi privredna propaganda u skromnom obimu. Najčešće je reč o štampanim propagandnim materijalima koji se dele posetiocima sajmova ili nekih posebnih manifestacija. Pored nastupa proizvođača na sajmovima po svom značaju se ističu degustacije proizvoda kao vid unapređenja prodaje.
Značaj degustacije je u tome da razuveri potrošače da je lošiji ukus namirnica organskog porekla. On je drugačiji, to je tačno, s tim da jabuka ima zaista ukus jabuke a šargarepa zaista ukus šargarepe. Pitanje je da li smo svi mi možda već zaboravili, kakav je stvarno njihov ukus?
Sta vredi i sve ovo da znamo kada nam je takva organska hrana izuzetno skupa i vecina stanovnistva ne moze da si priusti!
« | Decembar 2008 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |