« Lekovito dejstvo povrća | Main | Marketing organskih proizvoda »
Poznato je da jedna kompanija može da proizvodi tri kategorije istog proizvoda: 1. Za domaće potrebe (u toj industrijski razvijenoj zemlji), 2. Za izvoz i druge razvijene zemlje i 3. Za izvoz za zemlje u razvoju.
Bez svake sumnje ovoj poslednjoj kategoriji pripada 80 % proizvoda za ishranu. A kada su u pitanju hrana koje izvoze zemlje zapadne Evrope u zemlje istočne Evrope, zemlje u razvoju što je svakako Srbija, kao i mnoge zemlje Azije, Afrike taj procenat je nekad čak i 90%.
Nedavno su časopisi “Vils Nuvel” (Francuska), i “Džemahitli” (Engleska) u potpunoj saglasnosti sa stavom OUN za hranu i kontrolu životnih namirnica obelodanili da neke zapadne firme proširuju proizvodnju i izvoz u “neke zemlje” - kancerogenih proizvoda.
Kada bi se okrenuli zdravoj proizvodnji i domaćoj radinosti ovakve stvari nas uopšte ne bi zabrinjavale. Naša zemlja je jedna od retkih u evropi koja ima gotovo sve uslove za proizvodnju organske hrane i izvoz u velikoj meri u inostrane države. Potpuno je suludo uvoziti hranu koju možemo sami da proizvedemo i koja je nezadovoljavajućeg kvaliteta ako imamo sve predispozicije za samostalnu proizvodnju. Jedino što možemo da uradimo jeste da razvijemo svest društva o značaju pravilne i zdrave ishrane i o tome koliko bi uštedeli da ne kupujemo uvoznu robu nego sami da proizvodimo!
« | Decembar 2008 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |